left_photo

הסיפור שלי:

אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית (MSC), אימון אישי קו-אקטיבי (CTI), הכשרות ושיטות טיפול רבות ומגוונות (מזרח ומערב, גוף ונפש) לשחרור אמונות ודפוסים אוטומטיים שיוצרים חסמים בחיים.
אני בדרגת מאמנת בכירה מטעם בלשכת המאמנים בישראל וחברה מן המניין באיפ"א (האיגוד הישראלי לפיתוח ארגוני).
יש לי ניסיון מצטבר של למעלה מ- 15 שנה באימון אישי וניהולי ובייעוץ ארגוני ואישי. המיקוד שלי הוא באנשים המבקשים לחיות את חייהם מתוך חיבור עמוק לעצמם, מה שיוצר בהירות בחייהם ומאפשר להם לפעול מהמקום הנכון להם ולעשות שינוי משמעותי בכל מערכות היחסים בחייהם – בינם לבין עצמם, בזוגיות, בהורות ובקריירה.
מודל העבודה הייחודי שפיתחתי, "מובן מהלב", משלב כלים פרקטיים אבל שם דגש על שילוב בין התודעה- הרגש – הגוף – הרוח כך שהשימוש בכלים הפרקטיים להשגת מטרות הופך להיות נגיש וקל.
בעזרתו, אני עוזרת לחשוף את האמת הפנימית, מבעד לשכבות ההגנה, מבעד לפחד, מבעד לכעס, מבעד לעלבון ולעיתים מבעד לייאוש.

הספר שכתבתי, "שדונים של נסיכים", יצא לאור בשנת 2006 ומשמש את הקהילה המקצועית בתחום האימון, הפסיכולוגי והייעוץ החינוכי ומהווה כלי עזר להורים בדיאלוג בינם לבין ילדיהם.

מודל מצפ"ן לניהול עצמי (כיום "מובן מהלב") משמש אותי בעבודתי עם לקוחותיי ועל בסיסו העמדתי קורס שאני מעבירה עם שותף.

המאמרים שכתבתי מפורסמים באתרי רשת שונים והטור שלי "סיפורי אימון" התפרסם בדה מרקר/מהדורה מקוונת.


ובאופן אישי…

השורות שאתם קוראים כאן הן הסיפור שלי. הסיפור שאני מספרת לעצמי ולכם על עצמי ועל חיי. לאורך הכתיבה שלי אני משתמשת במילה "סיפור" מכיוון שלא משנה כמה זווית הראייה שלי רחבה, זה עדיין רק סיפור או חלק ממנו. המציאות לרוב יותר מורכבת או פשוטה. יחד עם זאת, כשהסיפור שלי לא מנותק מהמציאות והוא מרגיש לי בנוח, אשריי.

במהלך חיי ועבודתי גיליתי שהמפתח לחיים טובים הוא להרגיש טוב בתוך ה"עור" שלי – כאדם, כבת זוג, כהורה, כבת, כמנהלת, כעובדת וכחברה.

בצעירותי, על אף היותי אופטימית ובעלת גישה חיובית לחיים, היה לי הרבה רעש בראש. למזלי הטוב, לא האמנתי לרגע שזאת גזירת חיים והסתקרנתי לגלות מה אני עושה עם כל זה. קראתי, למדתי ובעיקר התאמנתי על עצמי.

גיליתי שכשאני משקיטה את רעשי הרקע ומקשיבה לעצמי, באופן צלול, אני מתחזקת. מצד אחד, תחושת הערך העצמי שלי עלתה, שזה מעולה, אך מצד שני הבנתי משהו חשוב שהשפיע, משפיע וישפיע על חיי לנצח – כל מערכות היחסים בחיי קשורות באופן ישיר למערכת היחסים שלי עם עצמי. עד היום, בכל פעם שמשהו לא דופק כמו שאני רוצה, אני מתבוננת פנימה ולומדת את עצמי עוד וכך אני מצליחה לנהל מערכות יחסים בריאות וטובות, באחריות ובלי לוותר על עצמי או לחדור לגבולותיו של האחר.

בעבודתי בתוך ארגונים מצאתי מכנה משותף לבעיות בארגונים – היעדר הקשבה ו"הגנה עצמית" שמחלישות את הארגון. לימים, כשלמדתי אימון, יכולתי לזהות את המשותף לכל אלה בארגונים ובמערכות אחרות של החיים: זוגיות, משפחה, חברות ועוד.

אני נמצאת בזוגיות רבת שנים שדרשה ממני ומבן זוגי לשחרר את ה"סיפור" של כל אחד מאיתנו על עצמו, על האחר ועל מה זוגיות אמורה להיות. במרוצת הזמן, למדנו שלא הכול דבש, יש עליות ויש ירידות ומה שמאפשר את ה"ביחד" הם התבוננות פנימית, דיאלוג פתוח, קבלה והזכות והיכולת להיות גם לבד. גם היום לכל אחד מאיתנו יש "סיפור" אבל השכלנו למצוא את ה"סיפור שלנו". עם זאת, אנחנו משתדלים לזכור שהכול זמני ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

אני אמא לשתי בנות שמעוררות בי השראה כל פעם מחדש. לאחרונה הצטרף נער חדש למשפחתנו ואני מאחלת לו ולנו שנשכיל למצוא את הסיפור המשותף שלנו שיאפשר לנו לחיות ביחד בשמחה, באהבה ובקבלה.

לכל אורך דרכי האישית והמקצועית, פגשתי אנשים טובים באמצע הדרך, מכל אחד מהם למדתי דבר או שניים שהשפיעו על חיי לנצח.

אני מבורכת במשפחה וחברים שהם עוגנים מרכזיים בחיי.
תודה לכם.

Call Now Button