"אתה חייב לדעת איפה אתה לפני שתוכל לנווט למקום טוב יותר" (לא ידוע)

אני מאמינה, וכך גם נהגתי כעובדת ומנהלת שכירה, שהאחריות לקידום שלי היא קודם עליי. לשם כך, עליי להתבונן פנימה, לפתח בעצמי מוטיבציה ומוקד שליטה פנימיים ואחריות אישית. אלה יובילו אותי למטרות שלי. שיטת העבודה שלי "מובן מהלב" נולדה מתוך כך.

במהלך הקריירה שלי כיועצת ארגונית וכמאמנת אישית נתקלתי (ועדיין) במנהלים ובעובדים לא מרוצים ובכאלה שהעבודה גובה מהם מחיר יקר, בעיקר ברמה האישית, בינם לבין עצמם!

פגשתי באלה שלא התקדמו ולא הבינו למה עד ליום שהחליטו לברר. במנהלים, שלצד ההצלחה, הרגישו שהם אף פעם לא מספיק טובים, כאלה שמרוב לחץ מצאו את עצמם מדברים בסגנון וטונים שהם עצמם לא אהבו או שניהלו מאבקי כוח. כאלה שדאגו לרצות את כל העולם חוץ מאת עצמם, במי שהתקשה לקבל החלטות, להיות אסרטיבי, לתת אמון או להיות ברור לעצמו ולאחרים. פגשתי גם כאלה שלא הייתה להם כתובת לייעוץ והקשבה והרגישו בודדים ואת אלה שהחליטו לוותר – אלה שברחו ממקום למקום בכל פעם שהיה קצת רע ואלה שמבחינתם החיים התחילו כשהם חזרו הביתה מהעבודה.

כמה חבל לי לשמוע, כל פעם מחדש, את אלה שמעבירים חלק גדול ביומם בחוסר שביעות רצון, חוסר סיפוק ואפילו סבל מבלי שלרגע הם עוצרים ושואלים את עצמם – מה אני עושה עם כל זה? איך אני דואג לעצמי? חבל לי, כי כל כך בקלות אפשר אחרת.

זאת הסיבה שאני מציעה למנהלים ולעובדים שרוצים להתקדם, להצליח ולהרגיש טוב בעבודה, לפנות אליי לליווי באופן פרטי ולא לחכות שמישהו בחברה יעשה זאת עבורם. הרווח הוא כפול ומכופל: להשיג קידום בעבודה ו/או לשפר את ההישגים והכישורים הניהוליים וזאת מבלי הצורך לשתף את הארגון בתהליכים האישיים שעברתם. בנוסף, תרגישו בשינוי חיובי גם בחייכם האישיים.

אם משהו מהדברים האלה מוכר לך, יש לך אפשרות לעשות צעד שיאפשר לך להכיר את עצמך טוב יותר, להיות נאמנ/ה לעצמך ולפעול מהמקום הנכון לך, להצליח הרבה יותר והעיקר – להפסיק את הרעש בראש, להתעסק בעיקר ולגרום לדברים לקרות תוך השקעה של הרבה פחות אנרגיה והרבה פחות זמן.

אל תחכה ליום שמישהו יעשה זאת עבורך. אל תחכי ליום שמישהו יעשה זאת עבורך.
עשו את זה עכשיו.

Call Now Button