"לאן שלא תלך תמיד תפגוש את עצמך." (מקור לא ידוע)

רגע לפני שאת מתייאשת….רגע לפני שאת בורחת… רגע לפני שאתה מרים ידיים או מסתגר…זה לא נכון מה שאומרים לכם…זה לא חייב להיות קשה!

אבל – אם זה קשה, זה לא בהכרח אומר שזה צריך להסתיים. אם זה קשה, זה לא אומר שזה לא יכול להפוך לקל. תזכור/תזכרי – כדי לריב צריך שניים, כדי לחיות בשלום לרוב מספיק רק אחד. יש בכוחך לשנות את המצב גם בלי מעורבות פעילה של הצד השני!

אז בין אם מדובר במשברים בזוגיות, בקונפליקטים בעבודה, במאבקי כוח בין הורים לילדים או בכל מערכת יחסים אחרת, תשאלו את עצמם בכנות אכזרית – האם אתם מוכנים להתבונן פנימה בעצמכם, התבוננות עמוקה, נקייה וכנה? כי כמו שכתוב בכותרת…מעצמכם לא תוכלו לברוח.

כך תוכלו להשפיע בעצמכם כמעט על כל מערכת יחסים משמעותית בחייכם, תגלו שהיחסים משתנים לכיוון שרציתם, תופתעו לגלות שיתוף פעולה ונכונות מהצד השני בלי המאמץ והכאב שהיו מנת חלקכם קודם לכן. והבונוס העיקרי – תרגישו כיצד נפתח לכם הלב. לעיתים תגלו שמערכת יחסים מסוימת לא משרתת אתכם ואינה טובה לכם ותיפרדו ממנה אך תעשו זאת בכבוד ובשלמות.

יש גם אנשים שקשורים לחייכם לנצח – הורים, ילדים, אחים, חמים וחמות, כלות וחתנים, אקסים שהם הורים לילדכם וכו'. תרצו או לא, האנשים האלה הם חלק מחייכם באופן ממשי או שהם משפיעים עליהם בצורה עקיפה. הבחירה שלכם היא האם להתעלם מקיומם, להמשיך להיאבק או למצוא את הדרך לחיות איתם בשלום, על אף הכעס, על אף המגבלות, על אף השונות. וגם אם נדמה לכם שאם תסגרו את הלב לא תושפעו או תפגעו, כדאי שתדעו, לב סגור = לב כואב.

אימון מערכות יחסים יכול לשנות את חייכם!

תחשבו לרגע איך זה יהיה לחיות –
בלי הצורך לרצות מישהו אחר
בלי הכעס והאנרגיה השלילית
בלי האכזבה וטעמה המר
בלי מאבקי כוח
בלי התגובות הבלתי נשלטות

תחשבו לרגע איך זה יהיה לחיות –
עם שקט נפשי ונחת
עם מערכות יחסים משמחות ובריאות
עם שמחה בלב

Call Now Button